Training ‘Omgaan met overprikkeling’ (2/4)

datum:
12 september
tijd:
10:00 - 12:00

De impact van overprikkeling verschilt van persoon tot persoon: het geeft bij de één een druk en vermoeiend gevoel, en kan bij een ander leiden tot een zeer ernstige beperking.

Mensen met overprikkeling hebben vaak last van hoofdpijn, vermoeidheid, stress, verminderde concentratie, slaapproblemen, onrust, en het overlopen van emoties. Bij sommige mensen leidt dit tot tijdelijke uitvalsverschijnselen, koorts, overgeven of een epileptische aanval. Heb jij last van overprikkeling?
De Hersenstichting heeft een tool gemaakt waarmee je kan ontdekken hoe overprikkeling er bij jou uitziet en wat jou kan helpen.

Tijdens deze training maken we gebruik van deze tool en gaan we er   gezamenlijk mee aan de slag.

Deelname:                       Gratis

Opmerking:                     Aanmelden is verplicht.
Klik hier om aan te melden